Mar 8, 2012

Friday Scary Friday!
Herr K var och hälsade på förra helgen så det var bråda dagar och jag har inte hunnit blogga. Istället så kommer att lägga upp lite bilder på våran helg så här i efterhand. Jag jobbade i fredags, men efter jobbet så gick vi till en lesbisk bar i West Village. Vi skulle träffa några väninnor från Sverige som var på jobb i New York. Dom var lite sena så vi vågade oss in i baren trots att den var en läskig lesbisk bar, nåja baren är bögvänlig. Vi såg några killar bland alla tjejer och alla var snälla mot oss.

Det var trångt och ganska mörkt därinne. Jag vågade inte använda blixten i kameran. Jag ville inte skrämma stammisarna.

Efter några öl så gick vi vidare till en av mina favoritrestauranger i New York, Cowgirl Hall of Fame. Vi svullade i oss "comfort food" och ett par frozen cherry margaritas.


Restaurangen är dekorerad med cowgirl memorabilia, men jag fastnade för denna snygga soffa.


I skyltfönstret har dom en häst i verklig storlek gjord av mossa. Kitchigt värre!

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Tur att de inte såg att du fotade, då hade du nog fått stryk - arga flator är inte att leka med.

DOA said...

Jupp, jag var diskret och låtsades kolla mailen på min Blackberry.