Jul 9, 2012

Födelsedag
Idag så fyllde jag år. Jag firade ganska så lungt. Det blev brunch med mina grannar och senare så blev det grillning i trädgården.


Lagom till min födelsedag så slog mina liljor ut. Så har fin är blomman och doftar gudomligt.


Dock så hade en stängel brutits av i nattens åskstorm. Jag var tvungen att skära av stängeln och sätta den i vatten. Lite småtrist att blomman gick av precis när den skulle till och blomma ute i trädgården.


På kvällen så blev det grillning med grannarna. Wurrarna kom från Whole Foods. Sweat italian sausages. Yummy!


Min vän rose var också med.


Kvällens överraskning blev en tårta som R hade bakat. Tomtebloss gjorde det hela så mycket festligare. 

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Och så drack du min favorit-rose - från Sydafrika förstås!

DOA said...

Givetvis Håkan, det är ett fynd i spritbutiken runt hörnet.