Aug 20, 2012

Semesterbilder
Trist men sant, min semester är slut för i år och jag är åter tillbaka i New York. Jag har varit dålig med att blogga för jag har varit trött och seg i flera dagar. Tack jetlag! Här kommer dock lite bilder från min semester.

 Tillbringade rätt många solnedgångar på Primo Ciao Ciao på Hornsbergs Kaj då min värd jobbade där.


 Nu blev det ju lite dricka på andra ställen också. 


Det hanns ju med lite kultur gu bevars. Jag och A såg Dark Knight Rises på VIP-hyllan på Rigoletto.


 Väldigt gott om benutrymme och gratis popcorn och läsk. A är redo för filmen.


 Lite öl på Patricks, Stockholms Woodys blev det också. 


 Mälarpaviljongen inte att förglömma. Rosa dricka!


Fast vädret var ju sådär, men humöret var på topp.


 Stockholm har också skyfall fick jag surt erfara.  


Jag fick också se lite av Stockholms mörkare sidor. Inte den fräschaste toalett, men stället var rätt sunkigt över huvudtaget.


 Polisen hade stängt av gatan utanför stället. Kändes lite som New York light. Det här var på Söder ifall någon undrar.


Ett industriellt handfat på Mälarpaviljongen. Skulle passa finfint på någon bar i New York.  


Min kära värd A något fundersam sista kvällen i Stockholm.


No comments: