Jan 27, 2008

Helgen!
Sitter här och är lite småbakis från gårdagens festande. Det var en kul kväll. Vi började med drinkar hos M. Vi beställde dessutom hem kinesiskt till middag. Efter ytterligare drinkar till efterrätt drog vi till East Village. Den första baren vi gick till var Phoenix. Det är en fd punkbar som numera är mer än gaybar. Efter att vi tagit en öl på Phoenix gick vi vidare till the Cock. Baren var till en början rätt tom fastän vi var där efter midnatt. Den fylldes dock på och när vi gick hem vid tre så var det knökfullt. Jag följde med upp till M för en sista drink innan jag promenerade hem vid fyra. Det snöade lite och var riktigt vintermysigt. Turligt nog så snöade det inte tillräckligt för att täcka gatorna.

Idag har jag bara slöat. Jag vaknade sent och åt lite frukost. Efter frukosten så släpade jag mig till gymmet och körde lite styrka. Det är dags att pumpa upp bröstet inför beachen. Efter gymmet tog jag en promenad i solen. Nu borde jag städa lite och laga middag fast jag har ingen lust.

No comments: