Apr 5, 2011

Ett Dygn i New York
Dygnet började med att jag stängde Woodys igen med min tyska kompis M och vår gemensamma kompis H. Jag kallar henne för Boobola för hon har jättesnygga stora bröst. Hur som helst så rumlade jag i säng vid halv tre.

Det var lite tungt att vakna vid halv åtta och ta sig till jobbet, men det gick. Jag jobbade tills fem då jag åkte hem och bytte om från kostym till vardagskläder. Därefter åkte jag upp till min irländske kompis som bor på 110 gatan precis norr om Central Park. Han bjöd på en otroligt god trerättersmiddag. Vid niotiden så sparkade han ut mig då han skulle gå och lägga sig tidigt.

Jag åkte hem och bytte om till kostym och gick till g lounge för att träffa T som var i stan från Texas. T ordnar kostymträffar dvs man klär upp sig i kostym och träffas. Jag kom rätt sent så det blev bara en öl och lite skvaller. Jag var redan hemma vid elva vilket är tidigt för mig.

No comments: