Mar 8, 2014

Hell - o Mello!
Idag var det den svenska melodifestivalfinalen. Jag och några svenskar i diasporan samlades hos C och R i deras lägenhet i Hell's Kitchen för en knytisbrunch och sedan kolla på finalen.


 Jag var först så jag belönades med en mimosa medan vi väntade in resten av gästerna. 


Jag hade gjort köttbullar till brunchen. Det fanns dessutom crepes, sötpotatis, grönsallad och ägg kokta i tomatsås. Till efterätt hade vi philadelphiaostkaka.



Spännande nedräkning på internet innan finalen... Sist men inte minst så tyckte vi att rätt låt vann.

2 comments:

Pinglan said...

Jag skrattar gott åt dina kommentarer på FB varje år :-D men det var en bra låt som vann!

DOA said...

Jo, det var nog den bästa låten och rösten som vann, men den är nog lite för svår att vinna i finalen.