Mar 4, 2008

Helgen
A åkte hem igår efter en intensiv helg här i New York. Det blev sjöslag, bakfyllor och väldigt absurda skrattanfall. Vi stog och kollade in sortimentet på dildos (modell enorma) på Rainbow Station till R.E.M.s Everybody Hurts i högtalarna. A kommenterar lakoniskt: Är inte detta lite fel låt för det här? Efter det kunde vi inte sluta skratta utan fick gå ut från affären.

Jag lärde mig också att man skall inte dricka färskpressad äppelcider när man är bakis. Det är bara för surt för magen. Jag drack två stora glas av det och en halvtimme senare fick jag rusa till badrummet där återskapade jag en känd scen från filmen Excorsisten. Linda Blair skulle ha varit stolt över mig. Nu är det dock sallad och källvatten som gäller för mig. Kroppen (läs levern) behöver få vila sig nu.

Sist men inte minst, här är en lista på alla ställen vi gick ut på i helgen.

Posh
Therapy
Ritz
Barracuda
g lounge
The Cuckoo club at Hiro

No comments: