Mar 10, 2008

Ryggont
Min kropps förräderi fortsätter. Jag har fortfarande ont i ryggen från lördagens ryggskott även om det nu är lite bättre. Dock har jag inte låtit ryggen hindra mig ifrån att göra vad jag brukar göra. Det var inte så himla kul i söndags att släpa min tvätt till laundromaten som ligger ett kvarter bort. Normalt så bryr jag mig inte om avståndet, men med ryggont så kändes det som om laundromaten låg så låååångt borta. Jag tar dock inte värktabletter förrän på kvällen. På söndagskvällen låg jag och kollade på Pride & Prejudice hög på värktabletter. Det var verkligen en annorlunda upplevelse. Mister Darcy!!! I dear say....

1 comment:

Pinglan said...

Ah, Stolthet & Fördom... Spelade in den när den gick på tv för typ 10 år sedan och har sett om den mååånga gånger :-)

Hoppas det är bättre med ryggen!