Mar 12, 2008

Skandalrapport
Nu är det 7 TV-stationer som campar utanför Spitzers kontor. Större delen av mediadrevet är utanför hans hem på 5e Avenyn. Han är hemma och trycker. Det ryktas att han skall avgå idag. Vi får väl se vad som händer.

Själv så hade jag en "after work" dejt igår. Jag träffade C, en brasilianare som försökt få en dejt med mig ett bra tag. Vi sågs på XES för lite happy hour. Jag valde XES för att det är en lite lugnare bar, med hyfsad happy hour. Det var 2 4 1 dvs två drinkar till priset av en. C var väldigt charmerande och efter två öl så beslöt jag att ta hem C till mig. Tydligen så räcker det med två öl på tom mage att få igång mitt libido och fördunkla mitt omdöme. Hur som helst så ångrar jag inget. C var väldigt trevlig att "umgås" med i sängen. Vi får väl se om det blir en returmatch.

No comments: