Dec 27, 2010

Blizzard of 2010
Fy fasen vad det har snöat inatt. Meteorologerna kallar snöstormen en av topp tio värsta sedan man började mäta väder. Det kom runt en halvmeter snö och det märks. Jag pulsade ut för att kolla om laundromaten var öppen, men dom stängde tidigare idag så det blir till att tvätta imorgon istället. Istället så ligger jag i soffan under en filt och kurerar mig från min infektion. Mår dock mycket bättre nu tack vare antibiotikan. Känner på mig att jag kommer att vara pigg och kry imorgon.

Så här såg det ut på min bakgård imorse när jag vaknade.


Jag skulle slänga lite sopor imorse ehm...


Varför det inte är så många bilar ute på gatorna i New York idag.


Ingen biltrafik alls på 22a gatan för den är inte plogad.


8e Avenyn är däremot plogad med meterhöga snövallar till följd.

Nej, nu är det dags att pulsa ut igen för att handla lite mat. Jag hoppas kunna komma fram till Whole Foods på 7e Avenyn och jag hoppas också att den är öppen.

No comments: