Dec 3, 2010

Liten värld
Idag så träffade jag min kompis D, som numera bor i Los Angeles för lite happy hour på en bar i East Village som heter Destination. D är här på ett kort besök och passade på att ha en liten sammankomst på sin favvobar. Det var kul att se D och få höra det senaste skvallret.

Bland annat så fick jag reda på att min kompis D har haft sex med samma kille som min expojkvän D som också bor i Los Angeles. Mitt ex har egentligen en pojkvän, men dom har någotslags öppet förhållande. Tydligen så hade mitt ex sex med C som hade sex med min kompis D samma vecka. Världen är ibland bra liten. Givetvis så har mitt ex aldrig berättat om detta. Jag är dock ganska så glad att jag fick veta detta då jag har en tendens att idealisera mina ex. Det här gör mitt ex mer mänsklig och mindre ideal.

No comments: