Dec 25, 2010

Juldagen
Det blev en lugn juldag för mig. Amerikanerna firar jul på juldagen så New York är ganska så öde. Det är bara ett fåtal turister som irrar runt. De flesta affärer och restauranger är stängda idag. Jag käkade kinamat till lunch med min kompis A. Därefter promenerade vi över till en bio och såg filmen Burlesque. Filmens handling var väl inte så djup. Det fanns dock en hel del trevliga shownummer att titta på. Cher sjöng några riktigt bra sånger och Stanley Tucci hade en massa bra one-liners. Sedan så var skådisen Cam Gigandet än riktig pudding som bartender. Fast tyvärr så spelade han ju straight. Nåja, man kan ju inte få allt. Nu ligger jag på min divan och slappar. Jag känner fortfarande av min luftvägsinfektion. Ligger och småhostar här som en annan kameliadam. Morr!

Här är en bild från ett av shownumrena med Christina Aguilera.

No comments: