Oct 16, 2011

Personlighetsskillnader
Jag gillar som sagt inte att åka berg- och dalbana. När vi var i Dorney Park så lät jag mig övertalas att åka den största berg- och jävla-dalbanan i nöjesparken. Jag gnydde som en hundvalp när tåget åkte upp för den 70 meter höga backen. Fasen vad jag ångrade mig när vagnen störtade nedför och jag kände mig nästan tyngdlös. Det var mina tre värsta minuter på länge.


Här är bildbeviset. Den enda som ser verkligen lidande ut är jag.

Annat var det i spökhusen. Jag var den som var modigast och fick gå först. Jag blev skrämd några gånger, men "spökena" fick jobba stenhårt. Annat var det med några av mina andra vänner. Dom var skräckslagna. En av mina vänner sprang ut ur en av spöklabyrinterna. Gissa vem!

Det syns ganska så tydligt vem som gillade spökhusen och vilka som skrajsna.

3 comments:

Håkan Steenberg said...

Vilken galet rolig bild - du ser helt vettskrämd ut!

Pinglan said...

Ha ha ha, Förlåt Doa men det var dagens skratt :-D
Men strongt av dig att åka!!

DOA said...

Håkan, jag skrek inombords av skräck. Det tog en hel del övertalande att få mig att åka eländet.