Oct 16, 2011

Skoshopping
I veckan så upptäckte jag att mina favoritskor spruckit. Därmed var det dags att skaffa ett par nya skor. Jag passade på att kombinera min skoshopping med att spana in den nya Century 21-filialen som öppnat i det föredetta Barnes & Nobles lokaler i närheten av Lincoln Center.

Somliga gå med trasiga skor om än i Versace.


Herrskoavdelningen på Century 21 var mindre än jag förväntat mig och mycket lugnare. Turisterna har inte hittat hit än. Det var faktiskt förvånandsvärt välordnat och lugnt.


Den kända musikskolan Julliard sett från Century 21.


Nya italienska skor, dock inte fodrade med rosa skinn som mina kära Versace, men blåfodrade och sköna.

Jag gick en runda på herravdelningen efter att ha handlat skorna. Herravdelningen är mindre än den nere vid World Trade Center, men mer organiserad och fram för allt mindre kaotisk. Jag lär nog komma hit för ytterligare besök.

No comments: