Feb 17, 2013

Barneys Warehouse Sale
Jag kollade in Barneys Warehouse rean idag. Den var faktiskt lite av en besvikelse. Själva rean var bara hälften så stor som förra gången. Det kändes lite som om det var resterna från förra rean som bjöds ut igen.


Jag lyckades dock hitta en kostym som passade mig till ett passande pris. Kostymen hade kostat 1100 dollar, men jag fick den för 440 dollar. Det lustiga är att jag hade provat den här kostymen förra gången, men jag köpte en annan kostym istället. Nu fick jag den här kostymen också.


Jag bara älskar det skimrande lila fodret på kavajen. 



Upptäckte dock att butikspersonalen hade glömt bort att ta bort larmet. Jag fick vackert gå tillbaka och be dom ta bort larmet. Det enda som behöver göras är att fålla upp byxorna och ehm släppa ut dem lite. Dom var lite tajta vid midjan.

No comments: