Feb 27, 2013

Nära Carrie upplevelse II
Idag höll jag på att krocka ihop med den unga Carrie Bradshaw. Dom höll på att spela in Carrie Diaries utanför gymmet där jag brukar gå på spinningpass på onsdagslunchen. Jag är alltid stressad från jobbet till gymmet och idag så duggregnade det och då var jag extra stressad. Gymmet ligger nära tunnelbanestationen på Astor Place. Jag kom upp ur stationen och sprintade över gatan mot gymmet. (Hade inget paraply med mig och ville inte bli blöt.) På övergångsstället höll jag på att krocka med några som gick under ett paraply. Paraplyet åkte upp lite och fram tittade den unga Carrie Bradshaw som helt klart var på väg till att filmas efter att ha blivit sminkad. Jag blev lite paff. Jag hann inte ens säga att jag gillar hennes show, utan jag hastade bara vidare till gymmet.


Det är andra gången jag stött på AnnaSophia Robb. Snart åker jag på en "restraining order".

No comments: