Feb 4, 2014

Bloggtorka
Min bloggtorka har utbytts till bloggpanik. Jag måste ju skriva om någonting, men det händer inte så himla mycket just nu. Det är vinter och livet går på rutin. Jag menar hur många bilder på cosmos kan man lägga upp i en blogg innan man klassas som gravt beroende alkoholist. Det mest upphettsande som hänt är att den säkert 30 år gamla trapphallsmattan åkt ut. Istället så har vi en ny fin beige matta.


Ta daaa! Se så ren och fin min matta är. Får se hur länge den håller sig ren.



Annars så är det mest snöstorm här i New York. Så här såg det ut igår morse på min gata när stormen Maximus drabbade staden. Någon verkar ha snöat in sig på gladiatornamn i USAs väderlekstjänst.



Snön låg kvar på trädens grenar på kvällen när jag kom hem. Väldigt vackert, men jag längtar efter våren nu.


 
Sist men inte minst, här kommer en bild på sprit. Dock är det dock inte en cosmo. Servitören tröttnade på att fylla på mitt glas på den senaste Elektrobrunchen så han gav mig hela flaskan. Lycka!!!

3 comments:

Pinglan said...

För min del får du blogga om " trist" vardagsliv och hur många cosmos du vill ��

Anna said...

Du får blogga om vad du vill för mig också. Älskar att läsa allt som handlar om New York, min absoluta favoritstad. Cosmos går bra, vardagsbilder, gatubilder, vad som helst. Lite hemmablind kanske? ;)

DOA said...

Jag lovar att göra mitt bästa. Förhoppningsvis blir inte vardagslivet fullt så trist när våren kommer.