Feb 10, 2014

Miss Barracuda
I torsdags var jag ute en sväng. Jag hamnade på Barracuda. En av mina favorit drag queens, Tina Burner, var värdinna för Miss Barracuda. Miss Barracuda är en skönhetstävling för drag queens fast lite otraditionell. Det var baddräktsdelmomentet när jag var där. Fast temat var mer fisk än baddräkt. Ju mer kreativ kostymen var desto bättre poäng. Det var en galet rolig kväll. 


 
Det var rätt mycket folk där så jag fick ingen bra åskådarplats för fotografering. Dääär borta står Tina klädd som Ariel.


Kvällens tema var "plenty of fish". Här har vi en octo-pussy. Tyvärr är zoomen inte så bra på min kamera och jag är inte så stadig på handen ehm... så bilderna är en aaaaningens suddiga.



Hennes baddräkt är gjort av kattmatsetiketter. Friskis någon? Mjauuuu!


Ingen skönhetstävling är komplett utan en späckhuggare.



Sist men inte minst en nakenchock!

No comments: