Feb 22, 2014

Valentine's Day
I fredags förra veckan var det mobba alla singlars dag här i New York dvs Valentine's Day. Jag firade inte dock inte Valentine's Day själv. Jag var bjuden på en anti-Valentine's Day fest i Chelsea.


På väg till festen så såg jag Empire State var rosa dagen till ära. Urk!
 

Festen var i full gång men min kompis syntes inte till. Tur att jag kände värden lite. Jag köpte en drink och satte mig ned och väntade på min kompis. Det tog en halvtimme innan jag insåg att det var en välgörenhetsfest. "Total Paris Hilton blond moment!"


Min kompis dök upp efter ett tag, lagom till ett uppträdande. Det var någotslags dragmagdans. Värden är från Egypten så magdans var helt logiskt.


På vägen hem tog jag en drink på Barracuda innan jag åt middag på Venus Diner som jag brukar kalla "Loosers Lounge". Klockan var efter midnatt så stället var ganska så tomt.

No comments: