Feb 25, 2008

Cabel Guy
I lördags hade jag beställt besök av the Cabel Guy. Jag har numera en HD-TV och jag behöver upgradera min kabelbox till digital. Kabelkillen skulle komma mellan tolv och fyra på lördagseftermiddagen. Vid tre så ringde de och sade att han var försenad. Vid halv sex gav jag upp då jag behövde gå ut och fixa kemtvätten och handla mat. Jag fick ringa och boka ny tid till nästa lördag mellan tio och två. Inte undra på att jag dragit mig för att byta boxen. Servicen är som vanligt usel. Morr morr!!!

Jag använde väntetiden till att städa upp lägenheten efter DEs flytt. Jag har väldigt mycket mer utrymme i min lilla lägenhet nu av någon anledning. DE gav mig en tavla innan han åkte. Glaset i tavlan satt löst och jag skulle fixa till det. På något sätt så lyckades jag spräcka glaset i processen. Inte vidare bra omen direkt. Nu blir det till att fixa nytt glas. Suck!

No comments: