Feb 19, 2008

Inget varar för evigt
Just nu är det inte så muntert här i New York. DE har nu tillslut bestämt sig för att flytta till Los Angeles. Han flyttar på söndag eller måndag. Vi har hängt ihop mer eller mindre i över ett år. Mitt humör svänger upp och ner hela tiden just nu. Innerst inne så förstår jag dock att han måste åka till Los Angeles för att fortsätta sin karriär inom filmindustrin. Det känns tungt att nu återigen bli 100% singel. Det är en viss trygghet att vara tillsammans med någon som man kan lita på. Nu får jag återigen börja dejta runt. Suck!

Jag tror inte DE riktigt förstått att om han flyttar till Los Angeles så är det definitivt slut med vårat förhållande. Det går bara inte att hålla ett långdistansförhållande vid liv. Det är tre timmars tidskillnad mellan Los Angeles och New York och minst 5 timmars flygresa. Jag skulle dessutom inte ha råd att åka dit så ofta heller. Då är det bättre att vi fokuserar på våra respektive liv i repektive stad. Jag ser inte fram emot att reda ut detta med DE innan han åker.

1 comment:

Pinglan said...

Aj då, TRIST!!!
Här kommer en tröstkram!