Jul 20, 2008

En New York lördag
Började morgonen tidigt med att åka ut till Jones Beach med J och hans kompisar. Lördagen hade utlovats till att vara årets hittills varmaste dag och det var det nog. Det var stekhett redan klockan nio på morgonen. Det var verkligen skönt att tillbringa dagen ute på beachen. Jag till och med simmade.  Nåja, simmade var nog en överdrift. Jag blev omkullslagen av en våg och det var väl ungefär hela simturen. 

Väl tillbaka i New York duschade jag snabbt och mötte min kompis R på en "upscale" veganrestaurang. Maten var faktiskt god och inte en kikärt så långt ögat nådde. Vi diskuterade allt mellan himmel och jord och hade en väldigt trevlig middag. Middagen var min födelsedagspresent till henne då hon fyllde år i veckan. 

Efter middagen så ringde jag Mr Big och undrade om han hade för sig något. Han var hemma och kollade på en film. Jag bjöd helt sonika in mig till honom och tillbringade natten hos honom. Han var bussig nog att köra hem mig imorse på vägen till gymmet. Han lät mig "sova ut" till klockan halv åtta imorse. Huga för morgonpigga människor. 

No comments: