Jul 24, 2008

Sjuk II
Jag stannade hemma idag från jobbet då jag fortfarande hade feber och var alldeles för matt imorse för att gå till jobbet. Jag hade en jobbig natt med omväxlande feberfrossa som svettningar. Dessutom så åskade det rätt friskt hela natten så jag sov inte värst bra. Just nu känner jag mig lite bättre, men det kan vara ibuprofenet som talar. Jag hoppas att en natts god sömn skall bota mig så att jag kan gå till jobbet imorgon. Min kompis T skulle ha kommit på besök från Sverige i onsdags har blivit försenad och kommer inte förrens på fredag morgon. Det är ju tur i oturen för jag skulle nog inte ha varit en god värd i feberdimmorna. Fast jag skall flyga med samma flygbolag till Sverige nästa vecka som T kommer med. Det bådar ju inte direkt gott. Förhoppingsvis så blir vi inte försenade till Sverige. Jag vill ju inte missa Europride. 

No comments: