Jul 23, 2008

Sjuk!
Kände mig lite trött och sliten igår kväll och gick därför till sängs tidigt. Jag kände mig rätt ok imorse och gick iväg till sjukgymnastiken. Efter sjukgymnastiken så kände jag att någonting inte stod rätt till. Jag kände mig frusen när jag gick till jobbet. Det är typ 30 grader varmt i New York och frysa är det sista man gör. Väl på jobbet så insåg jag att jag nog hade feber. Jag gjorde några småsaker på jobbet innan jag gick hem vid lunch. Väl hemma så tog jag temperaturen, 38.3˚ C i feber. Inte undra på att jag kände mig frusen och krasslig. Nu har jag proppat i mig en massa febernedsättande och känner mig mer som en normal människa. Förhoppningsvis så mår jag bättre imorgon och kan gå till jobbet som vanligt. Jag har rätt mycket att göra innan semestern och har egentligen inte tid att vara hemma. 

No comments: