Dec 2, 2009

Jingle balls -1
Jag surfade runt lite på nätet och kollade mail på gaysites efter jobbet när en kille kontaktade mig och frågade om jag ville gå ut och ta en drink. Jag tvekade lite då jag egentligen skulle ha gått till gymmet och tränat. Fast han var väldigt charmig så jag gick med på att träffa honom på Barracuda 20 minuter senare. Barracuda var väldigt högljutt så vi hamnade på View. Fyra drinkar senare (Happy Hour så det var 2 4 1.) så hamnade vi hemma hos mig.

Det var då jag upptäckte eller snarare fick reda på att killen bara hade en pungkula. Den andra ramlade aldrig ned när han var liten. Det hindrade mig inte från att ge honom den bästa avsugningen på år och dar. En kula är ju alltid en kula. Jingle ball! Jingle ball!

1 comment:

Håkan Steenberg said...

EN KULA!!!???!!! Det är ju hysteriskt roligt! Påminner om den där gamla serien Sex and the city - Mirandas man har ju också bara en kula (iallafall i serien).

Jingle Ball, Jingle Ball...