Oct 20, 2010

Hektiska dagar
Jag har inte gått under jorden. Det har bara varit några bråda dagar. K kom på besök från Stockholm på fredagen. Jag åkte och mötte honom på flygplatsen. Vi gjorde en del turistiga saker i helgen, men mest umgicks vi med varandra och myste. Jag var lite nervös att personkemin från i somras inte skulle finnas där, men den fanns fortfarande kvar. Och som den fanns kvar! K och jag gjorde vårat bästa att slita ut varandra.

Tyvärr så flög K tillbaka till Stockholm idag. Det kändes konstigt att komma tillbaka hem från min löptur och K var inte i lägenheten. Saknar honom, men tyvärr så måste man ibland återvända till verkligheten hur lite man än vill det.

3 comments:

Pinglan said...

Kul för dig!

(alltså att du haft besök inte att han åkte) :-)

Undrade just varför det varit så tyst på bloggen.

DOA said...

Jo, det har varit bissy dagar och nätter. ;-D

Håkan Steenberg said...

Jag är så glad att ni haft den här tiden tillsammans - jag är så glad för er skull. På fredag kommer K hit på middag, det ska bli kul att träffa honom och höra vad han har att berätta.