Oct 26, 2010

Spontanparty!
Det roligaste som finns är spontanfestande. Det händer när man minst anar det som idag eller snarare igår. Jag kom hem från jobbet. Det är måndag. Sprang fem kilometer och käkade middag. Var i stort sett i pyjamas när jag fick ett text från M. Woodys? Jag svarade javisst och bytte om och drog dit. Jag skulle ta det lungt men det blev inget av det. Hela Woodys partygäng var där. När dom flesta ordentliga straighta människor hade gått hem så var det bara vi bögar och några straighta tjejer kvar samt barpersonalen. Det var då partyt började på allvar. Jukeboxen gick på högvarv och det var tom vattenkrig i baren. Nåja, vatten och vatten, min kompis M blev nedsprutad med tonic av bartendern. Hela den galna kvällen slutade på 7 dollar på något magiskt sätt. Jag dricksade dubbelt så mycket som notan. Imorgon kommer att bli en tung dag. Asch, jag överlever.

No comments: