Feb 11, 2011

Frustrerad
Idag har jag varit trött och frustrerad. Jag undrar om det är ett tecken på att min vårdepression är på intåg. Jag tillhör de få procent av befolkningen som blir deprimerade utav ökningen av dagsljus på våren och inte bristen på ljus på hösten och vintern som är normen. Symptomen är dock mildare och kortvarigare här i New York än i Sverige. Dessutom så kommer dom tidigare. I Sverige brukade jag vara som mest deprimerad i maj. Här kommer symptomen redan i slutet av februari början på mars.

Fast det kan också vara så att jag är frustrerad för jag går igenom en slitsam period på jobbet. Jag har mycket att göra och det känns som om jag aldrig är i kapp med arbetsprojekten. Till råga på allt så känner jag mig inte vidare uppskattad för min arbetsinsats. Jag vet inte riktigt vad jag skall göra åt det. Förhoppningsvis så löser det sig så småningom. Nu tänker jag dock se om lite sömn hjälper.

1 comment:

Pinglan said...

KRAM på dig!! Vet hur det känns tyvärr :-/