Feb 24, 2011

Shopping
Jag fick skynda mig hem igår för att vara hemma i tid för en leverans. Jag hade beställt lite färglada strumpor av märket Happy Socks. Jag hann precis hem för att ta emot dessa glada strumpor.


Det bästa var att dom kostade bara 2.09 dollar inklusive frakt. Jag brukar shoppa kläder från ett sajt på internet som har väldigt bra priser (50-70% rabatt på ordinarie pris). Tyvärr så strular dom till det ibland. Jag hade beställt kalsonger runt jul, men dom hade sålt slut. Trots det så gick min beställning igenom. Som plåster på såren för att jag inte fick mina kalsippers så fick jag 25 dollar i kredit att shoppa för. Jag använde dessa 25 dollar till strumpköpet. Jag kände att jag behövde lite färg att pigga upp mig i vinterträsket.

5 comments:

Pinglan said...

Vilka härliga sockar! Man blir bara glad :-D

DOA said...

Ja, visst behövs det lite färgglädje i den gråa vardagen.

Håkan Steenberg said...

Härligt att du shoppar svenskt!

DOA said...

Oj, jag hade ingen aning om att Happy Socks var svenska. Skoj!

Vånkyfresh! said...

Haha, härliga sockor har verkligen sin charm!