Feb 14, 2011

Trött och bitter
Det är Valentine's Day och jag firar genom att vara sjuk hemma. Trots att jag är sjuk så jobbade jag över idag för att försöka få klart ett projekt. På vägen hem såg jag folk bära omkring på blomsteruppsättningar, röda rosor, rosa plyschnallar och what not. Jag trodde att jag skulle kräkas om jag såg ytterligare en tacky alla hjärtans dags present innan jag kom hem. Väl hemma så fick jag i alla fall en glad nyhet. Hyresvärdeskontoret hade ringt och lämnat ett meddelande på min telefonsvarare. Jag får en ny spis på onsdag. Äntligen så kommer jag att kunna använda ungen igen. Jag må vara, sjuk, överarbetad och bitter men med en ny ugn. Progress!

Tackorama! Ulka ulka!

2 comments:

Pinglan said...

Krya på dig du med!! Kan tänka mig att Valentines day är riiiktigt to much borta hos dig!

DOA said...

Det är bara för mycket. En riktig mobbardag då alla singlar skall mobbas.