Mar 17, 2011

Omvända festdagen
Idag är det St Patrick's Day här i New York. Det firas med en parad och att folk klär sig i grönt och super sig fulla på någon irländsk bar. Själv så firade jag lite omvänt. Jag var ute igår och såg en av mina favorit drag queens, Tina Burner, uppträda. Hon var i högform och slutade inte sin show förrens vid två på natten. Jag kom inte i säng förrens strax innan tre.

Värden D som dagen till ära var klädd i grönt.

Jag var superseg när jag steg upp i morse, men kom ändå till jobbet i tid. Efter jobbet så åkte jag ned till East Village och en bar som heter Destination för att träffa min kompis D som bor i Los Angeles. Nej, det är inte mitt ex D utan bara en kompis som har samma namn som mitt ex. Jag drack tre öl och pratade med folk innan jag åkte hem och käkade middag. Efter middagen så städade jag mitt badrum. Kaklet hade smutsränder där vattnet från läckan hade runnit. Fasen vad skiten satt fast. Jag fick skura som bara den för att få bort dem. Nu är det dock dags att sova.

No comments: