Aug 22, 2011

I'm baaaack!
Det blev en bloggpaus tack vare semester och dålig tillgång till internet. Efter semestern så åkte jag på en bihåleinflammation och har varit för trött för att blogga. Här kommer nu en bildbomb med bilder från prideparaden lördagen den 6e augusti.


Alla bussar i Stockholm hade käcka prideflaggor.


Herr K kommer gående med styrelsen för pride.


Herr K sekunderna innan jag hånglar upp honom till publikens jubel.


Prideflaggan! Tack Max B för bilden. Vid det här laget är jag upptagen med att dricka vitt vin och har inte tid att fota. Bissy bissy!


Det fanns en hel del snyggingar i paraden. Tack Max B.

Förutom att dricka vin så var jag upptagen med att hänga beads på snyggingar. Här är en bild på mig in action. Tack Max B.


Det fanns sportiga snyggingar också. Tack Max B.


Min vän Alex och hans chica mamma. Hur gulliga som helst!


Det finns tydligen cripsgäng i Sverige. Fast dom verkar ju mindre farliga än cripsgängen i USA. Tack Max B.


Våran grupp tar det här med "rehydration" med största allvar. Tack Max B.


Dark Angel. Tack Max B.


E hittade en kompis att krama i paraden. Tack Max B.


När paraden var över så skyndade vi oss till prideparken allt medan sopbilen jagade oss.


En snygg transa backstage i prideparken.

No comments: