Aug 4, 2011

Stockholm Pride backstage
Efter några dagars vilande för att komma över min jetlag så har jag nu börjat prida. Här kommer några bilder från invigningsdagen. Jag hjälpte Herr K med att sätta på VIP-band på besökarna till invigningsfesten på Cafe Opera.

Babsan var hardest working tranny in town.


Den stora pridescenen mitt i Kungsträdgården under invigningstalen.


Även svanarna i fontänen backstage är uppglammade.


Senare på kvällen så uppträdde Lillie & Sussie.


Babsan var både conferencier och uppträdande artist.


Det var första gången jag såg Diamond Dogs uppträda. De var väldigt proffsiga även med New York mått mätt.



Backstage så rockade både Babsan och Andres Esteche ehm sexiga onepiece-overaller.

1 comment:

emma said...

Hej! Råkade av en slump (google-sökning, ;) komma in på din blogg. Läste att du efter din mag.examen i uppsala flyttat till NY. Jag har nyligen tagit min examen och drömmer om att följa i dina fotspår! Jag tänkte bara höra hur du gick till väga för att få jobb osv? Hur du faktiskt kom iväg? Du får jättegärna maila mig - OM DU HAR TID såklart. Hade verkligen uppskattat det! Annars får du ha en bra dag! /emma (EPL4@HOTMAIL.COM, el. Emma Laakkonen på FB)