Nov 2, 2011

Halloween
I måndags så var det gay julafton i New York. Det var dags för Village Halloween Parade. Jag har jobbat på min kostym i några dagar trots att jag varit matt av förkylning.

Det börjar ta sig med alla uppblåsta latexhandskar.


Kostymen är klar för paraden.


Putting on my make up. Halloween game face is go.


Lite cosmo innan det är dags att gå ut. Dock svårt att dricka den med den långa lösnäsan.


Poserar för mina vänner som står i korsningen av 12e gatan och 6e Avenyn.


Poserar lite hemma hos H efter paraden.


Relaxar efteråt med en drink.

H och jag gick ut en sväng efter att våra kompisar bestämde sig för att gå hem. Vi hamnade på Boxer först innan vi avslutade kvällen på Woodys. Jag kom nog inte hem förrän vid tre på morgonen. Det var en kul kväll. Det var dock mindre roligt att vakna upp dagen därpå. Jag var helt utmattad. Antagligen var det en kombination av baksmälla och förkylning. Lite pinsamt att sjukskriva sig dagen efter Halloween, men jag behövde vila upp mig. Jag sov hela i stort sett i 24 timmar och vaknade utvilad idag.

4 comments:

Håkan Steenberg said...

Din outfit har blivit en klassiker!

DOA said...

Jupp, jag är känd som the glove guy i New York.

Tatiana said...

Coolt hörrö !

DOA said...

Tackar för komplimangen.