Jan 10, 2012

Ett gott slut... NOT!
Herr K är på Newarks flygplats och väntar på att få borda planet tillbaka till Stockholm. Det blev ett ganska så trist slut på hans besök. Vi skulle möta våren i Washington DC. Nog fanns vårvärmen där, men också magsjuka. Magknipet som kommit och gått förra veckan var inte överätning utan magsjuka. Jag fick frossa på bussen på väg till Washington i fredags och sedan så blev det bara värre. Tur att immodium finns, annars hade jag nog inte kunnat ta mig tillbaka till New York i söndags. Ytterligare en trist sak var att jag tappade min Blackberry på väg hem. Den ramlade antagligen ur min rock i bagageutrymmet ovanför sätena. Alla bilder jag tog i Washington försvann därmed. Det var dessutom min arbetsblackberry så det blev till att krypa till korset och anmäla den bortappad när jag kom hem från resan. Det var lite av en skitresa för att skämta om det hela.

Jag försökte dock hänga med Herr K och göra roliga saker med honom även om jag tidvis mådde riktigt illa. Vi gick bland annat en guidad tur i Capitol. Här är en bild av den stora rotundan som jag snott av Herr K då jag inte har några egna bilder.

4 comments:

Pinglan said...

Huvaligen! Det låter verkligen inte roligtn alls!!
Tur att ni ändå hann få lite tid tillsammans innan du blev sjuk.
Kram!

DOA said...

Jupp, det var stundtals rätt jobbigt.

Håkan Steenberg said...

Usch, det låter inte alls bra - både sjuk och din Blackberry som försvann! Ni fick iallafall vara tillsammans några dagar, även om jag förstår att du kämpade hela tiden.

Vi tänker på dig - och er!

Många varma kramar

DOA said...

Tack Håkan! Jag försökte hålla humöret uppe, men ibland blev det bara för mycket. Nu mår jag mycket bättre.