Jan 21, 2012

Ny blackberry
Jag har ringt runt till olika "lost and found" i veckan och frågat efter min blackberry. Tyvärr har jag inte fått tillbaka den. Nu har jag fått en ny blackberry via jobbet och med touch screen. Nu skall det pillas som bara den på skärmen! Skämt och sido, det som är bra med den nya blackberryn är kameran. Den är mycket snabbare än den i förra blackberryn. Nu kan jag ta bilder igen och lägga upp på bloggen.

Vintern har kommit till New York. Vi fick några centimeter snö under natten. Fast snö varar inte så längre i New York. Efter några timmar så såg det ut såhär.


Inget vidare kul att klafsa runt i den gråbruna sörja som snön förvandlas till inom några timmar på Manhattan.

2 comments:

Sara said...

Hej! Jag hittade din blogg via google och skulle vilja ställa några frågor om boende i NY. Har du någon mailadress jag kan maila till?

Mvh
Sara

DOA said...

Hej!
Du kan skicka frågorna till doantson@hotmail.com.

Hälsningar,
Dan