Feb 14, 2012

Alla Hjärtans Dag - Valentine's Day
Idag är det Valentine's Day och det är första gången på länge som jag inte är singel denna dagen. Fast jag är nog fortfarande medlem i Bitter Queens Club för min pojkvän är inte hos mig. Överallt så har jag sett tecken på att det var Valentine's Day. På väg till jobbet så såg jag en massa blomsterbud springa omkring med blomsterarrangemang och på vägen hem så såg jag att Empire State Building var röd och rosa som en stor jättefallos.

Peeeeenis!

Jag vägrar att gå ut i kväll. Att få ett bord på vilken restaurang som helst är omöjligt ikväll och jag vägrar gå ut på någon bar och vara bitter. Istället så har jag kollat på Glee och gnagat på den choklad som Herr K skickat mig.

To eat or not to eat, that is the question. What question? Nam nam nam!

No comments: