Feb 20, 2012

Kejsarens nya kläder del 3
Ja, det börjar bli lite tjatigt med kejsarens nya kläder referenser. Fast jag kan ju inte gå med rumpan bar som kejsaren. Idag gick jag till Barneys Warehouse Sale för att köpa en kostym. Alla mina kostymer börjar kännas gamla och slitna så det är dags för en ny. Vad bättre än en kvalitetsrea?

Jag hittade en kostym som kostat 1200 dollar för halva priset. Det var visserligen i dyraste laget, men den var så snygg att jag köpte den.


Det blev en grå italiensk kostym i tunnaste tunnaste ylletyg. Den blir perfekt i sommar. Nu måste jag bara fixa till byxorna som måste läggas upp och släppas ut. Sade jag att kostymen är italiensk. Hmm, jag blir nog aldrig en modefotograf.

3 comments:

Anonymous said...

Hej, jag hittade din blogg när jag letade efter möjligheter att jobba i new york och jag skulle vilja ha lite råd från dig! Vad jobbar du med i new york? Hur fick du jobbet? Jag tog min civilekonomexamen juni 2011 och har sedan dess jobbat som revisor för Ernst & Young här i Sverige. Min pojkvän har nu fått jobb i new york i 1,5 år så jag vill så klart också dit! Vad ska jag göra? Alla råd uppskattas!! Du får gärna maila mig på emeliehd@hotmail.com. Tack på förhand!

Håkan Steenberg said...

Supersnygg kostym!

Tatiana said...

Åh, vilken snygg kostym !