Feb 10, 2012

När man får oväntat paket
Igår fick jag ett SMS från min granne om att jag fått ett paket från Amazon. Jag blev väldigt nyfiken och lite förvirrad för jag har ju inte beställt någonting från Amazon. Väl hemma efter jobbet så ringde jag på hos grannen och fick paketet som innehöll en sjungande docka och chokladkyssar från Hershey's.

Herr K har skickat mig både kalorier och underhållning till Alla Hjärtans Dag. Dockan kan sjunga i stämmor om man sjunger med den eller bara allmänt föra oljud, ett terrorvapen i händerna på en treåring. När sjutton skall jag kunna äta all choklad för jag är ju på beach 2012 diet.

5 comments:

Herr K said...

Jag kräver att du lämnar tre chokladkyssar oöppnade tills min ankomst. Därefter är de i mina händer.

DOA said...

Du får dom så gärna så. :-D

Håkan Steenberg said...

Vilken underbar pojkvän du har Dan! Det var verkligen gulligt gjort av Herr K!

Håkan Steenberg said...

Jag har köpt en fin present till lilla U, men tror inte att han köpt något till mig...

DOA said...

Man kan aldrig vara säker. Jag trodde inte Herr K hade gjort någonting inför V-day, men det hade han ju gjort.