Sep 11, 2012

Date from hell
Jag är ju återigen singel efter en längre period av tvåsamhet. För att nu inte förgås i ensamhet (dålig ordvits) så går jag lite då och då på dejter. Det här talessättet att man måste kyssa många grodor för att hitta en eller annan prins är nog sann. Gosse vilken groda jag fick tag på igår. Jag hade tänkt mig lite het latinskt blod från söder om USAs gräns och jag fick som sagt en rejäl groda. Här kommer en kortfattad beskrivning av kvällen från helvetet.

1. Han såg inte ut som på bilden. Jag tillbringade första kvarten av dejten med att klura ut om hans profilbild var kraftigt photoshoppad eller om han bara använt någon annans bild. Jag gissade på det sistnämnda.

2) Dejten kraschades av en albansk hårstylist Sylvi som var född i Sverige. Det var i och för sig en lättnad att kunna prata med någon annan än la la latino lover...not. Det jobbiga var att hon nog var lite hög på annat än livet för hon upprepade samma frågor om och om igen.

3) Han var usel kyssare och hade dålig andedräkt. Fruktansvärt avtändande! Jag sanerade min mun noggrannt med väteperoxid två gånger när jag kom hem.

4) Han lyckades på något sätt tippa bordet vi satt vid under genomförandet av ovanstående punkt. Våra öl, som jag precis hade köpt åkte i golvet . Glassplitter yrde och öl stänkte. Pinsamt värre och totalt alkoholmissbruk. Nu kan jag inte gå till Boxers på några veckor. Morr!

Jag tog detta som ett tecken på att det var dags för mig att gå hem ENSAM. Jag skyllde på att det var sent (vilket var sant) och att jag hade ett tidigt morgonmöte (total osanning). Alltså vilka nissar det finns.

Med detta inlägg så kan jag glatt meddela att "Bitch is back in blog!"

5 comments:

Pinglan said...

Välkommen tillbaka ! :-D

DOA said...

Tackar och bockar! Känner att det är dags nu.

Joanna said...

Oh my goood :-))))

kram!
Joanna

Håkan Steenberg said...

You're back Bitch! Det är bra - även om daten var from hell!

DOA said...

Tackar! Det blir nog mer skäckhistorier från the Big Apple framöver. Många grodor i datingpoolen här.