Sep 1, 2012

Mer sommar
Det har varit dött på kontoret de senaste veckorna. Folk både på kontoret och överallt annars är på semester och inget händer. Jag fick nog i torsdags och beslöt mig för att ta ledigt i fredags och åka ut till beachen. Jag ville inte missa en dag med perfekt beachväder. Jag fick skjuts av A ut till Robert Moses Beach på Long Island.


Robert Moses Beach ligger på den delen av Fire Island som ligger längst till väster. Där finns en gammal fyr vid stranden.


Vi gick till den delen av stranden som är "clothing optional". Det var ganska så fullt där fastän det var tidigt på dagen.


Look no hands!


Efter beachen blev det ett kort besök på en outlet mall. Det enda som jag köpte där var en cola. A var där för att byta ett par skor.


Dagen avslutades med lite after beach rose för att fira att jag lyckats spendera en dag på beachen utan att bränna mig. 

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Det låter som en härlig dag - här har vi bara regn...

DOA said...

Det var en underbar dag. Mysigt att kunna bada i Atlanten.