Jan 6, 2013

Party helg
Helgen började tidigt. Vi hade choklad- och vinprovning på jobbet. Det hela började halv fyra. Det blev inte så mycket jobbat efter det. Fast evenemanget var en stor succe.


Många flaskor blev det för de olika chokladsorterna. 


Festandet fortsatte på lördagen. Min kompis H skeppas ut på måndag någonstans var det finns mycket sand. Hon är akutsjuksköterska och skall rädda amrisliv någonstan i en öken.


Hej hej Yuengling! Jag har saknat dig. 


Min kompis H (tjejen i bilden) som skall dra på sig en osexig uniform och dra iväg till mellanöstern. 

4 comments:

Håkan Steenberg said...

Det låter som en trevlig helg. Vi har bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag känner att jag behöver det innan jobbet drar igång på riktigt igen nästa vecka.

DOA said...

Jag borde också ta det lungt, men nu blev det inte så den här helgen. Fast jag var hemma i tid. Jag kom hem strax efter midnatt. Känner mig förvånandsvärt fräsch så här på söndagsförmiddagen.

Pinglan said...

Låter som en festlig helg!
Tufft av din kompis att skeppa ut!

DOA said...

Min kompis har jobbat på akuter som sjuksköterska. Hon har sett det mesta.