Mar 17, 2013

Två muntra själar i nattligt söl
Jag träffade min svenska kompis M för en utekväll i fredags. Han bodde på SoHo Grand så vi började kvällen med några Cosmopolitans.


Let the shenanigans begin!


Hotellet har en varm och intim inredning. Det känns nästan inte alls som ett hotel. 


Det pågick en bröllopsfest på hotellet. Här är bruden och tar lite frisk luft. 


Enda bilden från kvällen. Vi hamnade på Flaming Saddles två gånger under kvällens lopp. Fråga mig inte.

Förutom Flaming Saddles så åt vi middag på Elmos. Därefter blev det Boxers i Chelsea, sedan åkte vi till Industry i Hell's Kitchen efterföljt av Flaming Saddles, Boxers och sedan tillbaka till Flaming Saddles innan det blev dags att hälla mig i en taxi hemåt.

Dagen därpå var det St Patrick's Day paraden, men den såg jag inget av för jag låg utslagen i sängen med världens värsta baksmälla. Jag klev inte upp förrens 19:30 då det var dags att träffa min kompis S för middag och drinkar. Det blev dock en mycket lugnare kväll än i fredags. Vi käkade middag på Elmo och sedan så blev det några drinkar på XES innan hemgång. Det var länge sedan jag hade en sådan festhelg och det lär nog dröja ett tag tills nästa gång.

4 comments:

Håkan Steenberg said...

Wow vilken helkväll - kul att du träffade M när han var i stan!

DOA said...

Ja, det var kul, men oj vad jag led dagen därpå. Jag blev nästan nykterist.

Pinglan said...

Hur orkar du?? Imponerad!:-D

DOA said...

Vi kan väl säga att liket lever, men det är knappt.