Jun 9, 2008

Förkylt var det här
Jag vaknade igår med ont i halsen. Jag trodde först att det berodde på den torra luften från luftkonditioneringen som varit igång hela natten. Tyvärr så blev det inte bättre längs med dagen utan jag insåg mot kvällen att jag blivit förkyld. Suck! Jag hoppades att en natts god sömn skulle bota förkylningen, men så var inte fallet. Jag var helt förstörd imorse när jag vaknade. Jag orkade helt enkelt inte gå till jobbet. Jag har legat i sängen större delen av dagen idag och nyst och snörvlat. Nu verkar det dock som om halsonda är på väg bort. Det får nog bli jobbet imorgon. Ugh!

2 comments:

Pinglan said...

Ah, den klassiska luftkonditioneringsförkylningen!
Här hemma är jag inne på min tredje "ha öppet fönstret på natten" förkylning, suck..

DOA said...

Det suger verkligen att vara förkyld på sommaren. Jag hoppas vi blir friska snart.