Jun 26, 2008

När man talar om trollen...
Min kompis E hade precis frågat om jag sett Porr-F, en fd svensk gayporrstjärna, författare och numera fastighetsmäklare som bor i New York. Jag hade precis svarat att jag har inte sett till honom på evigheter och att han kanske inte var i New York just nu. Gissa vem som dimper ned i bordet bredvid oss på det lokala thairestaurangen om inte just Porr-F.

Till saken hör att Porr-F vet vem jag är och ignorerar mig flitigt här i New York. Jag kallar honom skämtsamt för min nemesissy då jag brukade springa på honom överallt förut och bli grundligt ignorerad. Vad jag inte visste förrens vi lämnade restauranger var att min kompis E hade snackat med honom flera gånger i Sverige så Porr-F måste ha känt igen E. Givetvis så ignorerade Porr-F oss i sedvanlig ordning och vi låtsades som om det regnade. Awkward moment anyone? Anyone? Anyone?

No comments: