Nov 12, 2010

See how the mighty angel has fallen
Jag har flyttat mitt kontor den här veckan. Visserligen bara en våning ned, men det var ändå ett ganska så hårt jobb att gå igenom alla dokument och slänga ut det som inte behövdes.

Så här såg det ut på mitt skrivbord innan flytten.



Så här tomt blev det efter att jag gått igenom alla papper.



En sak som är tråkigt med flytten är att jag blev av med mitt privata kontor med utsikt över Chrysler.



Istället så fick jag flytta in i en cubicle eller work station som dom kallas. Down grade även om det är bara för ett par månader. Därefter väntar ett nytt kontor på mig i en ny skyskrapa.

2 comments:

Pinglan said...

Recognize the feeling! Gick ju själv från eget kontor till kontorslandskap där jag sitter mittemot min chef när jag bytte jobb. Not so fun..

DOA said...

Nope, no fun indeed.