Jan 27, 2011

Olugn kväll 2
Igår blev det en vild kväll igen i New York. Jag träffade min tyska kompis M på Pio Pio klockan sju. Pio Pio är en peruansk restaurang i Hell's Kitchen. Det var dags för Ms stora födelsedagsfest. Han ville äta middag på just den restaurangen för maten är så god. Jag kan intyga att maten var riklig och supergod. Dessutom så hade stället en killer sangria. Vi blev riktigt runda under fötterna innan middagen var över.

En del av oss fortsatte till Posh för lite mer firande. Transan Mimi Imfurst uppträdde och hade en Drag Race inspirerad tävling som hon kallade lip sync for your life. Vi lyckades få upp M på scenen. Han såg skräckslagen ut på scenen, men lyckades ändå lip synca någorlunda till en låt från musikalen Grease. Tyvärr så vann han inte, trots att vi hejade på honom. Jag hängde kvar efter tävlingen och dansade lite, men var tvungen att gå hem vid ett-tiden för jag hade ett affärsmöte på onsdagsmorgonen. No rest for the wicked.

No comments: