Oct 1, 2012

Födelsedagslördag
I lördags hade jag två födelsedagsfester att gå på. Festdagen började på eftermiddagen med en trädgårdsfest i Hell's Kitchen.

Min kompis C hade bjudit till fest på sin innergården.


Det bjöds på traditionell smörgåstårta. Något som amrisarna tyckte var väldigt exotiskt. 


Cs vänner kunde väl ha skarvat lite vad gällde ljusen. 


Senare på kvällen så var det en födelsedagsfest i ett loft i SoHo. Min kompis D fyllde 30 år.


Det var flådigt värre med full bar och catering.


Let there be more cake. 

Farbror börjar bli gammal för vid midnatt var jag utmattad och tog en taxi hem till sängen. Jag orkade inte festa längre, fast till mitt försvar så hade ju faktiskt börjat redan vid tre på eftermiddagen.

2 comments:

Pinglan said...

Fest och skoj hela dagen lång minsann :-)

DOA said...

Joo och sedan kom söndagen.... :-D