Oct 9, 2012

Just another manic Monday
Jag var ledig i måndags tack vare Columbus Day. Fast det var knappast lugnt för mig.


19:05 Kostymklädd och klar att dra till Therapy och träffa andra kostymklädda män.

19:10 Fast på E-tåget som inte rör på sig tack vare signalfel.

19:20 Äntligen framme på 50e gatans station.

19:30 Framme vid Therapy.

19:33 Första biran inhandlad.

20:20 Träffar på min kompis M som skulle upp till övervåningen för ett Match.com event. Jag lyckades smita upp med honom.

20:30 Går ned till kostymeventet och lät M jaga ifred.

20:45 Drar hem från Therapy.

21:00 Kommer hem.


21:04 Ombytt med ett fåningt grin och redo för att dra till Boxers och en dejt.

21:20 Dejt på Boxers med J. Min självutmätta exil är över.

23:30 Kommer hem efter en trevlig dejt där inga ölglas blev krossade.

00:30 Somnar

4 comments:

Pinglan said...

Bissi, bissi , bissi! Hur gick daten då??

DOA said...

Jo, dejten var trevlig. Det skall väl bli en andra dejt så småningom. Vi är ju bissy i New York.

Håkan Steenberg said...

Precis vad jag tänkte: bissi boy!

DOA said...

Ja och inte verkar det lugna ned sig på ett tag.