Apr 26, 2013

Louisville on my mind
Är nu nere i Louisville Kentucky och gör absolut ingenting. Det är så himla skönt att bara slappa i suburben. I New York finns det liksom inte tid att slappa. Det finns alltid någonting att göra. I och för sig är det väl snart slut på lugnet. Min kompis R slutar snart jobbet och vi skall åka och hämta hennes dotter och sedan mitt racingnummer. Jag skall springa en halvmara imorgon.


Resan ned till Louisville gick som smort. Jag jobbade halvdag och sedan så tog jag tunnelbanan ut till flygplatsen. Det mest dramatiska som hände var att en duva (ja, fågeljäveln var inne i terminalen) envisades med att störtflyga över mitt huvud. Pippifågeln gjorde det två gånger och flög så nära att vingarna rufsade mitt hår. Huuuu!


Här är en bild på duvjäveln.

2 comments:

Håkan Steenberg said...

Ibland är det så skönt att bara ta det lugnt och göra ingenting - man behöver det, och det är du värd. Så njut av lugnet, och lycka till på halvmaran!

DOA said...

Halvmaran gick bra. Så mycket lugn blir det inte med en fyraåring.